"Loading..."

Neden Profesyonel Entegre Tesis Yönetimi ?

  1. Aidatların belirlenmesi, hangi kriterlere göre dağıtılacağı, dağıtılacak aidatların "Yönetim Planı" ve "Kat Mülkiyet Kanunu'na" uygun olup olmadığı konularıyla ilgilenmeyeceksiniz.
  2. Günümüzde meslek haline gelen profesyonel site yönetim hizmeti işinin, seçilen başkan ve üyelerin kendi özel işlerinden dolayı yeterli zaman ayıramamalarından dolayı kaliteli bir şekilde yapılamamasının önüne geçeceksiniz.
  3. Yaşadığımız coğrafyadaki örf ve adetlerin bizlerde oluşturduğu komşuluk anlayışı diğer coğrafyalardaki gibi birbirine "merhaba" demenin ötesindedir. Komşuluk ilişkisinin zedeleneceği korkusuyla, aidatların ödenmemesi durumunda gerekli hukuki işlemlerin başlatılamaması gibi durumlarla karşılaşmayacaksınız.
  4. Avukatlık ve mali müşavirlik hizmeti için ayrı bir ücret ödemeyeceksiniz.
  5. İşletme projesi hazırlama, harcama kalemlerini tespit etme gibi konuları sizler düşünmeyeceksiniz.
  6. Yaşam alanınızın yönetimini devrettiğiniz ORKUN YÖNETİM, başka projelerde de bakım firmaları ile çalışma içinde olduğundan asansör, jeneratör, hidrofor vb. cihazların bakım bedellerinde indirim yapma şansına sahip olacaktır. Bu nedenle maliyetlerinizi düşürecek, yüksek harcamalar yapmayacaksınız.
  7. Yaşam alanınızın yönetimini devrettiğiniz ORKUN YÖNETİM, birçok farklı yapıyı yönettiği için; yönetim, güvenlik, temizlik, sosyal tesis yönetimi gibi konulara farklı bakış açıları getirip, zafiyet içerisinde olan noktalara analitik bir şekilde yaklaşarak çözüme ulaştıracak; sizler de bu konularda endişe sahibi olmayacaksınız.
  8. Yönetici, güvenlik personeli, temizlik personeli, bahçıvan, teknik ve sosyal tesis görevlisinin SGK, İşe giriş ve çıkış bildirgeleri, Aylık SGK bildirgelerini hazırlamakla uğraşmayacaksınız.
  9. Yaşam alanınızda çalıştırdığınız personel nedeniyle İş Yeri Hekimi ve İş Güvenliği uzmanı görevlendirmek zorunda kalmayacaksınız.
  10. İş Sağlığı ve Güvenliğince yaptırılması zorunlu olan Risk Analizi ve Acil Eylem Durum Planları ile bulunan risklerin giderilmesi ile sizler uğraşmayacak, sorumluluğu bizimle paylaşacaksınız.
  11. Personellerin alması gereken Yangın Eğitimi, İlk Yardım Eğitimi, Arama ve Kurtarma Eğitimi, Asansörden İnsan Kurtarma Eğitimi ve Kişisel Eğitim programlarını biz hazırlayacağız, sizler de güvenli bir ortamda yaşamanın tadını çıkaracaksınız.
  12. Yıllık Olağan ya da olağan üstü toplantılarınızın usulüne uygun yapılması ve alınan kararların K.M.K'na uygun olup olmadığı konusunda hukukçulara danışmak durumunda kalmayacaksınız
  13. Yaşam alanınızın ihtiyacı olduğunda asansörcü, elektrikçi, tesisatçı gibi meslek gruplarını aramayacak, yapılan işin doğru yapılıp yapılmadığını kontrol etmek için çalışanların başında beklemeyeceksiniz.
  14. Ortak kullanım alanları olan, çatının aktarılması, merdiven boşluğunun boyatılması, dış cephenin boyatılması işlerini yaptıracağınız zaman, ihalelerle ve fiyat teklifleri almakla uğraşmayacak, bu teklifi veren firmaların güvenilirliğini araştırmak zorunda kalmayacak, teklifler rapor halinde önünüze geleceği için bu gibi işleri en uygun fiyata en kaliteli şekilde kime yaptıralım diye düşünmeyeceksiniz.
  15. Yaşam alanınızın fatura ve masrafları bizim tarafımızdan takip edilecek ve muhasebeleştirilecek, sizler ailenize zaman ayıracaksınız.
  16. Yılsonunda yaşam alanınızın işletme defterini noterde tasdik etmekle uğraşmayacaksınız.
  17. Sitenizin sigortası, yangın tüplerinizin dolu ve kullanıma hazır olup olmadığı konularını dert etmeyeceksiniz.
  18. Hizmet görevlilerinizin yıllık izin formlarını hazırlamayacak, yıllık izine ayrıldığında yerine personel temin etme konularını düşünmeyeceksiniz.
  19. Havuzunuzun bakımı, temizlenmesi, uygun şartlara getirilmesi konusundaki tüm çalışmaları ORKUN YÖNETİM' e devrettiğiniz için, bunlarla ilgili ekstra bir çalışma yapmayacaksınız.
  20. Şeffaf yönetim adına tüm giderleri, şifrelerini vereceğimiz muhasebe programımız üzerinden görebileceksiniz, aklınızda hiçbir soru işareti kalmayacak.
  21. Isı paylaşımlarının doğru bir şekilde yapılması amacıyla profesyonellerle çalışılacağı için kullandığınız bedeli fatura olarak göreceksiniz.
  22. Oturanların listelerini tanzim edilip muhtarlığa onaylatılarak mahallin kolluk kuvvetlerine her sene vermek sizin derdiniz olmaktan çıkacak.
  23. Ev sahibi iseniz, anlaşma gereği kiracınız aidatı ödeyecekse, ödeyip ödemediğini muhasebe programı üzerinden takip edebileceksiniz.
  24. Genel konularda bilgilendirmeler, panolara yazı asılması, mail gönderilmesi ve cep telefonlarına mesaj gönderilmesi şeklinde olacak ve yaşam alanınız ile ilgili her konuda bilgi sahibi olacaksınız.
  25. Sosyalleşme ve yaşam kalitenizi artırabilmek adına çeşitli programlar düzenlenecek ve komşuluk ilişkilerinizi artıracaksınız.
  26. Sektördeki inovatif gelişmeleri biz takip edeceğiz, biz uygulayacağız, sizler burada yaşamanın keyfini çıkaracaksınız.
  27. Tüm departmanların uzman yöneticileriyle toplam kalite yönetimi hedefimize birlikte ulaşacağız.
İstanbul Merkez Ofis

Barbaros Hayrettin Paşa Mah. E5 Yan Yol Üzeri 1992.Sok. No:16/255 VetroCity Residence, 34522 Esenyurt/İstanbul, Türkiye

İstanbul Merkez Ofis - E-Posta
info@orkuntesisyonetim.com.tr