İşletme Bütçe Oluşturma ve Yönetimi Hizmetleri
- Tesisin personel başta olmak üzere tüm gider kalemleri teker teker tespit edilmiş ve tesisin yoluna sorunsuz bir şekilde devam etmesi için İşletme Bütçesi oluşturulmuştur,
- İşletme Bütçesi Kat Mülkiyet Kanunu amir hüküm olmak üzere Yönetim Planı çerçevesinde bağımsız bölüm sakinlerine aidat avansı şeklinde bölünmüştür,
- Uygun fiyat kaliteli hizmet anlayışı ile İşletme Bütçesi Yönetimi gerçekleştirilmektedir,
- Muhasebe kayıtları binamızın yönetim merkezimizde profesyonel muhasebe ve site yönetim programlarına bağlı olarak tutulmaktadır,
- Gelir gider hesaplarımız her 3 ayda bir Denetim Kurulu tarafından denetlenmektedir. Yapılan denetim sonucu oluşturulan denetim raporları kat maliklerimize ilan edilmektedir,
- Binamızın ortak alan aylık aidatları yine sitemiz banka hesap numaralarına banka yoluyla yapılmaktadır,
- Aylık aidatların her ayın ilgili tarihine kadar ödenmesi gerekmektedir. Aksi halde aidat gecikmeleri ile ilgili Kat Mülkiyet Kanununun 20/c maddesi gereği aylık %5 gecikme bedeli uygulanacaktır,
- Kat maliklerimiz için ayrı ayrı açılmış cari hesaplar hakkında, bilgi istemeniz üzerine e-mail ya da fax yoluyla bilgi verilebileceği gibi; istediğiniz takdirde tesisimize ait resmi web sitemizden kendi kullanıcı adınızı ve şifrenizi girerek bu bilgilere şeffaf bir şekilde ulaşabilirsiniz,
- Kendi adınıza düzenlenmiş olan kullanıcı adı ve şifrelerinizi site yönetimine kimlik ibraz ederek temin edebilirsiniz,
- Bu ve buna benzer konularla ilgili detaylı bilgi almak isterseniz yönetime başvurabilirsiniz.
İstanbul Merkez Ofis
Barbaros Hayrettin Paşa Mah. E5 Yan Yol Üzeri 1992.Sok. No:16/255 VetroCity Residence, 34522 Esenyurt/İstanbul, Türkiye