Tesisin personel başta olmak üzere tüm gider kalemleri teker teker tespit edilmiş ve tesisin yoluna sorunsuz bir şekilde devam etmesi için İşletme Bütçesi oluşturulmuştur,
İşletme Bütçesi Kat Mülkiyet Kanunu amir hüküm olmak üzere Yönetim Planı çerçevesinde bağımsız bölüm sakinlerine aidat avansı şeklinde bölünmüştür,
Uygun fiyat kaliteli hizmet anlayışı ile İşletme Bütçesi Yönetimi gerçekleştirilmektedir,
Muhasebe kayıtları binamızın yönetim merkezimizde profesyonel muhasebe ve site yönetim programlarına bağlı olarak tutulmaktadır,
Gelir gider hesaplarımız her 3 ayda bir Denetim Kurulu tarafından denetlenmektedir. Yapılan denetim sonucu oluşturulan denetim raporları kat maliklerimize ilan edilmektedir,
Binamızın ortak alan aylık aidatları yine sitemiz banka hesap numaralarına banka yoluyla yapılmaktadır,
Aylık aidatların her ayın ilgili tarihine kadar ödenmesi gerekmektedir. Aksi halde aidat gecikmeleri ile ilgili Kat Mülkiyet Kanununun 20/c maddesi gereği aylık %5 gecikme bedeli uygulanacaktır,
Kat maliklerimiz için ayrı ayrı açılmış cari hesaplar hakkında, bilgi istemeniz üzerine e-mail ya da fax yoluyla bilgi verilebileceği gibi; istediğiniz takdirde tesisimize ait resmi web sitemizden kendi kullanıcı adınızı ve şifrenizi girerek bu bilgilere şeffaf bir şekilde ulaşabilirsiniz,
Kendi adınıza düzenlenmiş olan kullanıcı adı ve şifrelerinizi site yönetimine kimlik ibraz ederek temin edebilirsiniz,
Bu ve buna benzer konularla ilgili detaylı bilgi almak isterseniz yönetime başvurabilirsiniz.